Volledige integratie voor zoektocht naar occasions op website

Vianen, 11 mei 2017 – AutoScout24, de grootste online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s in Nederland, start een samenwerking met AutoWeek.nl. Door deze krachtenbundeling hebben autoliefhebbers die AutoWeek.nl regelmatig bezoeken via desktop, tablet of mobiel de beschikking over het grootste aanbod aan occasions dat via AutoScout24 wordt aangeboden.

Snel, eenvoudig en zonder stress je droomauto vindenFeed op AutoWeek
Vorig jaar kondigde AutoScout24 haar nieuwe merkstrategie aan, waarbij ‘empowerment’ van de consument nog meer centraal is komen te staan. Door de geïntegreerde samenwerking met AutoWeek hebben potentiële kopers nu extra online tools in handen om snel, eenvoudig en zonder stress hun droomauto te vinden.

Vernieuwde website met geïntegreerde feed
Recent heeft AutoWeek de website vernieuwd en innovatieve technologieën toegevoegd, waardoor er mogelijkheden zijn ontwikkeld voor de geïntegreerde feed van AutoScout24 (zie afbeelding). Via de website van AutoWeek is het nu ook mogelijk om via desktop, tablet en mobiel te zoeken naar tweedehandsauto’s in het ruime aanbod van de grootste autoportal van Nederland.

“We zijn verheugd over de samenwerking met AutoWeek. Het is goed om te zien dat naast het lezen van autonieuws, rij-impressies en vergelijkende tests van (nieuwe) modellen, er nu ook veel aandacht is voor tweedehandsauto’s. Door het grote aanbod maken wij gezamenlijk de zoektocht van consumenten naar een occasion gemakkelijker”, aldus Jurgen Vugts, Managing Director van AutoScout24.